sobota 10. listopadu 2012

56 Kg

Vystavil Brigita v 2:39
Ahoj holky, včera jsem přijela z Prahy domu a dneska ráno mě napadlo, že bych se mohla zvážit. Jelikož jsem ještě nesnídala, tak jsem sebrala odvahu a na tu váhu si prostě stoupla :D A výsledek 56Kg! Což je docela dobré, když vezmu v potaz, že poslední dobou jím jako prasátko :D Samé čínské polívky, na koleji ta nejvydatnější strava :D Navíc ve škole nám dělají párek v rohlíku, takže když si zapomenu svačinu (což se mi stává často), tak to skončí na Hotdogu, nebo bagetě.
A už mě to na tý koleji docela štve, každý pondělí pořádají sousedi z vedlejšího pokoje párty, takže se nikdy nevyspím :( A včera tam někdo pouštěl strašně nahlas techno, dobývala jsem se jim do pokoje, ale neotevírali mi. Šla jsem teda za vrátným, a on mi řekl, že nemůžu nic dělat, že po 22:00 už volají policajty ale do tý doby s tim nic nezmůžu. Tak jsem se naštvala a jela raději domu. A krásně jsem se vyspala na mojí matraci, a né na těch popraskanejch pérech na koleji. Ale jinak mám tu kolej ráda :D Spolubydlící výborná, atd., jenom se nevyspim :D
No a ve škole je to teď docela krutý, neudělala jsem první test z latiny, a včera jsme psaly druhý, tak jsem myslela že ten jsem dala, ale po napsání testu nám učitelka sdělila, že potřebujeme mít alespoň 80% správně, jinak jsme to nedali. Takže asi půjdu k ústnímu zkoušení :( 
A koupila jsem si krásnej teplej zimní kabát v Terranově, a jelikož mi dneska brácha půjčil peníze tak mám i na kozačky :D Mám vyhlídlé jedny v Humanicu, bude to moje kozačková premiéra, vždycky jsem chodila přes zimu v botaskách a byla mi pěkná zima :D

Papa krásky :-*

6 komentářů:

Lilly on 10. listopadu 2012 v 8:26 řekl(a)...

jsi hrozně moc hodná, moc děkuju za tvůj komentář:) snažím se s tím bojovat a nemyslet na to, protože nechci být pořád jen vystresovaná a smutná atak, ale je to těžký, no...hlavně ten můj pohled na moje tělo mě někdy pěkně štve:( ale důležitý je, že jsem si to začala uvědomovat...s tím psychologem si právě taky nejsem jistá, jestli bych byla schopná to na nějakýho neznámýho člověka vybalit, co mě trápí....:( moc ráda spřátelím, jdu si tě hned přidat:)

Annabella on 3. prosince 2012 v 13:17 řekl(a)...

Ahoj, máš sobrej blog (hlavně to záhlaví je no uslintání hodný, miluju londýn - hlavně od doby kdy zbožňuju Doctora who) prostě je to celý áách slint a skvělý! :D Nespřátelíš? :)

skinny princess on 23. prosince 2012 v 10:03 řekl(a)...

To m je ľúto, že sa nevyspíš, ale policajti s tým môžu niečo robiť, to je len výhovorka...alebo skús zase pre zmenu ty robiť hluk ráno, po tej ich žúrke :-)

Katie on 10. února 2013 v 6:51 řekl(a)...

Nejlepší dieta, která tě odradí od těch nástrach ve školním bufetu, je alergie na potraviny. Jsem pomalu ráda, že ji mám. Nemůžu si koupit žádnou tyčinku, párek nemluvě, protože nejím navíc maso.

Člověk si tak ušetří výčitek a ubírání na jídlo, protože ho zase chytla chuť na něco.

Ale někdy si člověk té bagety musí dopřát, když to není každý den, tak to snad nevadí:).

Eve* on 12. srpna 2013 v 13:04 řekl(a)...

Gratuluju! Spřáteluješ? :)

Adria on 22. února 2014 v 1:21 řekl(a)...

Ahoj, v prípade, že by si mala trochu času, tak prosím vyplň tento dotazník: https://docs.google.com/forms/d/1Js8Vp7qCYDARNGqLOMIbsvrxWcTJZQSbuE_ZVOl43gw/viewform. Ide o anonymný dotazník k diplomovej práci a týka sa aj pro-ana blogov.

Okomentovat

 

Brigita Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos