čtvrtek 20. září 2012

Měření tuku v těle

Vystavil Brigita v 11:37
Ahoj holky. O víkendu jsem byla na Ladronkafestu a měli tam stánek kde měřili tělesný tuk zdarma. Můj výsledek byl 30,4 což je nadprůměr (čili mám hodně tuku). Slečna řikala, že jelikož jsem hubená tak je to vnitřní tuk, který je nebezpečný. A že prý kdo má tuk vidět na těle (špeky) tak je to jenom estetický problém ale ze zdravotního hlediska to moc nevadí. A ten vnitřní tuk se prý nedá schodit sportem, spíš změnou jídelníčku. Objednala jsem se u ní k nějaké hodinové prohlídce, která je rovněž zdarma :) kde mě změří nějak podrobně, jako vodu v těle a tak ale moc mi toho neřekla. Nicméně ve středu tam jdu, tak jsem fakt zvědavá jak to bude probíhat:)
Taky vás tak přetěžujou ve škole? U nás je to fakt hrozný, vůbec nevim jak to budu zvládat. Píšeme každý pátek ze slovíček z aj, minulý týden dopadl za 1, ale zítra to bude katastrofa. Je toho asi milion, nahrála jsem si to na diktafon a teď to poslouchám. Nemůžu poslouchat svůj hlas:D Asi budu muset polevit v práci, jinak to nezvládnu. Včera jsem se online přihlásila do jazykovky, teď tam budu muset jenom donýst penízky :-) Tak snad se budu pěkně učit, abych si pokecala s našim korejskym profesorem:-)
Dneska jsem si vzala sukni a byla mi volná!! :-) Fakt super pocit, holky ve škole řikaly že jsem blázen když si vezmu v takový zimě sukni, ale nemůžu si pomoct:-) Zítra Vás oběhnu, teď se budu věnovat angličtině:-)

Yours Brigit♥

3 komentářů:

Lilly de Paris on 21. září 2012 v 11:23 řekl(a)...

Tuk teda nepotěší, na druhou stranu sukně teda jo:-) Nezávidím školu, ať ti to tam utíká! :-) V New Yorku jsem byla s rodiči, jinak bych to nezaplatila:-D A fotky brzo dodám!:-)

cassie on 29. září 2012 v 15:15 řekl(a)...

Taky jsem si vždycky chtěla nechat změřit tuk, ale nchtělo se mi platit, to je super, že jsi to měla zadáčo! =)

Klárka on 10. října 2012 v 10:55 řekl(a)...

Tyhle ženský jsem po Praze viděla taky, ale bylo mi trapný k nim před lidma chodit :D
Tyjo tak to pak napiš jak jsi dopadla, docela mě zarazilo "vnitřní tuk" .. to jsem vůbec nevěděla ..

Okomentovat

 

Brigita Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos